Klacht Faceland: Geen afspraak kunnen plannen in 4maanden

Sg

Beste faceland,,

Afgelopen juni belde ik naar jullie kliniek voor een intake voor facelift. Ik kreeg te horen dat ik een maand later moest bellen, omdat de agenda voor juni vol was en dat de agenda voor juli ernog niet was. Begin juli had ik weer gebeld en jullie zaten voor juli al vol en kon geen afspraak maken voor augustus, moest een maand later weer terugbellen. Half augustus had ik weer gebeld en ik kon weer geen afspraak inplannen. Eind augustus was ikvoot controle voor mijn ooglidcorrectie oplocatie Schiphol, ik heb het daar nog een keer nagevraagd of ik al een afspraak kon afspreken voor facelift... Eindelijk was het mogelijk en had ik voor aankomende maandag 16 september een afspraak bij dr kloeters in Utrecht, maar gister ben ik door faceland gebeld, dat de afspraak geannuleerd moet worden... Nou kan Ik aankomende maandag om 15.30 uur. Ik ben net vorige week als receptioniste begonnen bij een nwe werkgever. Ik zou maandag vier uur eerder vanmijn werk moeten gaan, ik durfhet gewoon niet te vragen... Waarom kan Faceland de vraag naar intake voor chirurgie niet waarmaken?? Er moet echt een chirurg bij, want dit is echt geen service... Wanneer is het mogelijk om een x wat later bij DR Kloeters af te spreken? Ikhoef geen uitgebreid consult. Ik wil weten welke facelift er voor mij het beste is en hoelang ik vrij moet nemen. De rest wil ik niet weten, daar kan ik niet tegen... Ik hoop gauw iets van jullie te horen... Groet, Silvia Goos

Heb geen reactie via afdeling klachten ontvangen op bovenstaande mail en ik moet nu weer in oktober bellen voor een afspraak in november te kunnen plannen.... Ik vind dit zo geen service.

Dat ze niet steeds afspraken afzeggen en mij een consult zo laat mogelijk op de dag in Amsterdam of Utrecht kunnen plannen, voor een mini facelift bij DR Kloeters.

Silvia Goos

Wij vinden dat Faceland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Faceland?