Klacht Facepillow.nl: Besteld product word niet geleverd & geen gehoor.

Klachtnummer
# 452920
Gebruiker
Sanneillja1995
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim 2 weken terug heb ik online een kussen besteld met daarop een foto van de kat van mijn zus. Ik heb het kussen anderhalve week voor haar verjaardag besteld & omdat ik voor een snelle afhandeling heb betaald (2,50) dacht ik dat die dan wel optijd binnen zou komen. Omdat op de site werd aangegeven dat de normale levertijd 2 weken max zou zijn.

Nu zijn we 2 weken verder en ik heb niets meer dan een orderbevestiging ontvangen een minuut nadat ik het kussen had besteld. Ik heb al 3 x gemaild en op Instagram een bericht gestuurd maar ik krijg geen gehoor. Ook geen melding met dat het kussen eraan komt.

Super onbeschoft en ik hoop dat ik mijn kussen nog krijg anders heb ik een teleurgesteld zusje en ben ik bijna 40 euro lichter. Anders gaan er nog een paar slechte recensies uit.

(ze hebben geen telefoonnummer.. heel irritant!)

De oplossing

Ik wil dat kussen en mijn geld voor een snelle afhandeling terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Facepillow.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Facepillow.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen