Klacht Facepillow.nl: Bestelling komt niet aan

Klachtnummer
# 464296
Gebruiker
Madelon14
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 1,5 maand nog steeds niks geleverd, terwijl ze zeggen dat het 20 dagen duurt.Heb een mail gestuurd maar krijg alleen een automatische mail terug waar in staat dat ze je zo spoedig mogelijk zullen antwoorden. Op het antwoorden van mailen doen ze niet, ben nu nog steeds aan het wachten. Ik wil me geld terug maar dat kan niet! Ben dr echt klaar mee. In de toekomst zal ik hier niet nog een keer wat bestellen! Erg jammer want het leek me in eerste instantie een goed bedrijf

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Facepillow.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Facepillow.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen