Klacht Fadebook: Ongevraagd, of onbewust afgesloten dating abonnement op/via telefoon minderjarige

Klachtnummer
# 69081
Gebruiker
Jos63
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Om te voorkomen dat mijn minderjarige zoon me zou verrassen met een torenhoge telefoonrekening een GSM abonnement afgesloten met onbeperkt bellen / smsen en internetten.
Verbaasd dat desondanks de rekening afgelopen maand 20 euro hoger was.
Via www.payinfo.nl kunnen achterhalen dat er 5 euro per week wordt afgeschreven voor een abonnement op een datingsite waarvoor hij zich nooit (bewust) heeft aangemeld.
Raar ook dat een minderjarige überhaupt een abonnement af kan sluiten bij dit bedrijf. Toestemming van een ouder is immers noodzakelijk maar nooit gevraagd.
Inmiddels is er 7x 5 euro gefactureerd sinds 8-6-2014.
Via www.payinfo.nl het abonnement gestopt om verdere kosten te voorkomen.

De oplossing

Ik wil de gefactureerde abonnementskosten terug ontvangen
De garantie dat mijn minderjarige zoon niet nogmaals "opeens" lid kan zijn zonder dat zelf te beseffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fadebook hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fadebook?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen