Klacht Faillissementwinkel.com: Onbereikbaar en geen levering na betaling

Klachtnummer
# 289409
Gebruiker
Mib
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1 januari bestelling gedaan van een stofzuiger en handmatig 99 euro over gemaakt. Bevestiging hiervan via mail gekregen. Tot op heden nog niks geleverd. Tot twee maal mails verstuurd hoe het met de order staat en wanneer ik mijn stofzuiger kan verwachten. Geen reacties op ontvangen.

De oplossing

Stofzuiger wordt spoedig geleverd of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Faillissementwinkel.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Faillissementwinkel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen