Klacht Fairphone: Slechte communicatie

Klachtnummer
# 496877
Gebruiker
klacht communicatie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het is heel moeilijk contact te krijgen met het bedrijf. Dit doordat er in een Nederlands bedrijf uitsluitend (moeilijk verstaanbaar) Engels wordt gesproken. Hierdoor is telefonisch contact erg moeilijk. Wil je via de website contact opnemen ga je van de Nederlands pagina opeens over naar een Engelse pagina waarbij het alleen mogelijk is via social media in het engels te communiceren.
Daarnaast wordt de status van je bestelling niet bijgehouden in je account en als je hier vragen over stelt kan het bedrijf je niet helpen, want dat wordt geregeld door een ander bedrijf???

De oplossing

Communicatie verbeteren, zoals Nederlandstalige service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fairphone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fairphone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen