Klacht Fairyin.nl: Jurk gekocht bij Fairyin.nl , jurk met beschadigingen ontvangen

Suus1988

op www.fairyin.nl heb ik een jurk gekocht, deze zou op maat gemaakt worden en dit zou een paar weken duren. Vorige week kreeg ik mijn jurk binnen en bij het open maken zag ik al dat de jurk beschadigd was. Ik heb de jurk wel gepast en hier constateerde ik 3 plekken met beschadigingen. Het gaat om een galajurk waar ik dus niks mee kan. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf en die vroegen of ik foto's kon sturen. Dit heb ik gedaan en daarop kreeg ik een mail terug dat zij de schade niet zo erg vonden en dat ik mijn jurk maar moest houden, omdat alle jurken handgemaakt zijn kunnen er fouten inzitten en dat ze hopen op mijn begrip. Ik heb gemaild dat ik het er niet mee eens ben. ze garanderen kwaliteit ( slecht materiaal en ook nog met beschadigingen) en in het retour beleid staat dat als er producten beschadigd of defect zijn je de jurk terug kan sturen en het volledige aankoopbedrag terug krijgt. Het is heel moeilijk om de jurk terug te sturen en ze willen mijn geld niet terug geven!

Ik wil het volledige aankoopbedrag terug!
En ik ben bereid om de jurk retour te sturen maar ik vind het vreemd dat ze hier moeilijk over doen en dat ik de verzending en de invoerrechten terug moet betalen!

Ook een klacht indienen over Fairyin.nl?