Klacht Fairyin.nl: Onjuist retourbeleid.

Klachtnummer
# 260764
Gebruiker
Lisevandewiel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij Fairyin heb ik een jurk besteld. Na ontvangst heb ik de jurk gepast, maar blijkt niet naar wens te zijn. Bij Fairyin vraag ik om een retourformulier, maar zij sturen deze niet op. Daarnaast schrijven ze dat ze maximaal 8% van het bedrag kunnen terugstorten op mijn rekening in plaats van het gehele bedrag. In de retourvoorwaarden is hier echter niets over te vinden. Zij schrijven het volgende;
1. Algemeen retourbeleid (uitzonderlijk gepersonaliseerde producten)

Retour
zenden en/of ruilen kan tot en met 14 dagen vanaf de ontvangst van jouw
product. Verzendkosten worden slechts een keer in rekening gebracht
(kosten van de retourzending op last van de klant en gratis opnieuw
verzenden van de ruiling of omgekeerd).

Jouw betaling zou binnen 14 dagen na verzoek op terugbetaling geretourneerd worden.

4. Retourprocedure

4.1. Dien binnen 14 dagen na
ontvangst van jouw bestelling een retourverzoek in bij onze
klantenservice. Voeg alsjeblieft een toelichting en foto's met
vermelding van de reden van jouw retour toe.

4.2. Zodra onze
klantenservice jouw aanvraag heeft goedgekeurd, zullen wij je voorzien
van onze retouradres en een "product retour formulier" dat moet worden
ingevuld en toegevoegd aan jouw retourzending. Stuur jouw retourzending
binnen 3-5 werkdagen na ontvangst van het formulier via jouw plaatselijk
postkantoor. Vergeet niet het product return formulier mee te sturen.
Gebruik alsjeblieft geen koeriersbedrijven zoals UPS, DHL of FedEx voor
het retourneren van het pakket. We zullen de kosten van een
koeriersdienst niet overnemen.

4.3. Na ontvangst op onze locatie, zou jouw retourbetaling binnen 24 uur verwerkt worden.

Gewenste oplossing

Graag wil ik de jurk retouneren en het gehele bedrag teruggestort krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Lisevandewiel
    Datum
    Enige update?

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Fairyin.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen