Opgelost door Falant.nl: Geen geld/mogelijkheid gehad om te kleine jas te retourneren.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 530838
Gebruiker
Sou
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een jas besteld die uiteindelijk te klein bleek te zijn, op hun website is aangegeven dat je binnen 14 dagen kosteloos kan retourneren. Heel vaak geprobeerd om contact te krijgen met het bedrijf, helaas geen enkele reactie op mogen ontvangen. Dit vind ik echt niet kunnen om zo met een klant om te gaan, een hele slechte ervaring dus met Falant. Hoorde via anderen dat zij ook dezelfde klachten hebben, ben dus niet de enige. Zal hier dus ook niet meer bestellen mocht ik niet geholpen worden, en zal anderen ook hiervoor waarschuwen!

De oplossing

Geld terugstorten op mijn bankrekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Sou
    Datum
    Heb reactie gekregen dat het geld wordt terugbetaald, wanneer dit gebeurt zal mijn klacht opgelost zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sou
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Falant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen