Opgelost door Falant.nl: Geen retourformulier en wil geld terug

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 530918
Gebruiker
Lisette Klompenmaker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb al 6x gevraagd om een retourformulier omdat de broek niet past.
Ik wil mijn geld terug

De oplossing

Retourformulier sturen en geld storten binnen een week

Bijlagen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lisette Klompenmaker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb het geld terug gekregen. Ben ik heel blij mee. Producten kunnen niet retour. Vraag ik me af of dit altijd gebeurt. Slecht voot het milieu. Producten lijken wel van alie of chinese websites te komen. Kwaliteit slecht voor het bedrag wat ze vragen. Er is iets niet helemaal goed gegaan. Het is ongekend druk waardoor de reactie tijd momenteel langer duurt. Anyway, we zullen het oplossen. Het volledige aankoopbedrag kunnen we terugstorten. Staat binnen enkele werkdagen op uw rekening. Kunt u daarvoor de online review op www.klachtenkompas.nl verwijderen? Om u tegemoet te komen hoeft u de bestelling niet retour te sturen. Dank voor uw begrip!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Falant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen