Klacht Famed: 2 keer niet de orgieën nota ontvangen

Christien

Het is al de 2e keer dat ik bericht krijg dat de betaling nog niet ontvangen is. Dat klopt want de 1e nota heb ik niet ontvangen. Dat kan een keer gebeuren dat een nota zoek raakt bij de post maar nu al de 2e keer vind ik heel bijzonder. Via de website kan je niet de orginele nota aanvragen maar via de telefoon wat 1 euro kost. Zo kan je natuurlijk rijk worden. Ik kan natuurlijk niet bewijzen dat ik de 1e nota niet ontvangen heb . Zodra ik een nota ontvang dan betaal ik die direct digitaal. Komt mijn klacht meer voor?

Christien Wehrmeijer

Fa-med
    We zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en telefonisch de situatie doorgenomen. We hebben uw klacht afgesloten, Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag, en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Famed.

Ook een klacht indienen over Famed?