Opgelost door Famed: 40 euro incassokosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 42579
Gebruiker
A.C
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb blijkbaar een rekening over het hoofd gezien die ik voor 29-11-13 moest betalen, heb netjes betaald maar het bedrag was pas op de 29 ste op de rekening van Famed. Heb er zelfs nog achteraan gebeld dat het betaald is.. Ik vind het onterecht om alsnog een acceptgiro te ontvangen waarbij ik die 40 euro moet betalen.
Ik ben geen wanbetaler, betaal altijd mijn rekeningen. Verwacht een beetje flexibiliteit en al helemaal als ik voor de gestelde datum bel en uitleg dat ik het bedrag al heb overgemaakt.
Mvg
A.C

De oplossing

Dat het bedrag van 40 euro incassokosten in wordt getrokken.

2 reacties

  1. Auteur
    Fa-med
    Datum
    We hebben telefonisch met u gesproken en de situatie doorgenomen. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Famed
  2. Auteur
    A.C
    Datum
    Ik ben gebeld door famed en zij waren bereid om de helft van de 40 euro incasso kosten kwijt te schelden. Ik had verwacht dat het gehele bedrag niet hoeft betaald te worden. Ik ben dus half tevreden. Maar wel netjes dat ze de klacht in behandeling nemen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.C
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen