Opgelost door Famed: 40 euro incassokosten

A.C

Heb blijkbaar een rekening over het hoofd gezien die ik voor 29-11-13 moest betalen, heb netjes betaald maar het bedrag was pas op de 29 ste op de rekening van Famed. Heb er zelfs nog achteraan gebeld dat het betaald is.. Ik vind het onterecht om alsnog een acceptgiro te ontvangen waarbij ik die 40 euro moet betalen.
Ik ben geen wanbetaler, betaal altijd mijn rekeningen. Verwacht een beetje flexibiliteit en al helemaal als ik voor de gestelde datum bel en uitleg dat ik het bedrag al heb overgemaakt.
Mvg
A.C

Dat het bedrag van 40 euro incassokosten in wordt getrokken.

Fa-med
    We hebben telefonisch met u gesproken en de situatie doorgenomen. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Famed
    A.C
    Ik ben gebeld door famed en zij waren bereid om de helft van de 40 euro incasso kosten kwijt te schelden. Ik had verwacht dat het gehele bedrag niet hoeft betaald te worden. Ik ben dus half tevreden. Maar wel netjes dat ze de klacht in behandeling nemen

A.C

Ook een klacht indienen over Famed?