Opgelost door Famed: Aanmaning ontvangen na betaling.

Hallo,

Ik heb zojuist vandaag in de bus (1 oktober 2014) een Aanmaning van Fa-med (Amersfoort 2 oktober) ontvangen. Ik heb de vorige nota 12.56 binnen de 14 dagen overgemaakt maar blijkbaar als je op de laatste betaaldag overmaakt krijg je een Aanmaning. Dit bedrag moest op 25-09-2014 bij geschreven zijn en heeft zeer zeker op 26-09-2014 op hun rekening gestaan.

Ik heb hierover gebeld en er word mij vrolijk verteld dat de verwerking 2-3 werkdagen kan duren. Vervolgens vertel ik dat er 2 oktober op mijn brief staat. Waarna er verteld word dat de post dan snel was geweest dus naar mijn idee word er niet correct gehandeld. En word deze aanmaning mij verstuurd om lekker 40 euro op te strijken.

Geen incassokosten betalen.

Fa-med
    We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u willen aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. We zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Famed.
    Robin
    Bedankt voor uw reactie en mijn excuses voor het niet opnemen van het privé nummer. Ik zal komende dagen even in de gaten houden dat ik opneem als er onbekend gebeld word.Ik ben morgen (08-10-2014 ) te bereiken tussen 13:00 en 15:00. Donderdag en vrijdag ben ik beide dagen heel de dag bereikbaar na 13:00. Met vriendelijke groet
    Robin
    Klacht naar alle tevredenheid afgehandeld.

Robin

Ook een klacht indienen over Famed?