Opgelost door Famed: Administratief een zootje, krijg brief met herinnering van 2 verschillende bedragen!
Details
Klacht
Ik krijg een nota van € 208.66 die niet klopt, contact opgenomen met de tandarts en het wordt gecorrigeerd. Krijg daarna een nota van € 138.62. Omdat ik de vorige nota in termijnen wilde betalen lukt het mijn niet om het bedrag á € 138.62 op 2 termijnen te zetten via hun site. Aan de telefoon zeggen ze dat het wel goed komt.Daarna krijg ik een herinneringsbrief 01-11-14 waarin staat dat het bedrag van € 208.66 niet volledig is betaald, en in de volgende zin willen ze graag het bedrag van € 138.62 ontvangen. Ik heb nu de helft (€ 69.31) betaald en prompt krijg ik weer een herinnering dat ik het notabedrag van € 69.31 niet (volledig) heb betaald.
En dat de betalingstermijn van de aanmaning is verlopen. k begrijp er helemaal niks meer van, ik denk Famed ook niet meer..........
Gewenste oplossing
Duidelijker aangeven wat er nu nog moet betaald worden. En is het niet zo als een nota niet klopt je dan een creditnota krijgt op de nota en dan een nieuwe nota met een ander nota nummer. Nu kon ik dus niet aangeven dat ik het in termijnen wilde betalen omdat het notanummer hetzelfde bleef.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.