Opgelost door Famed: Administratief een zootje, krijg brief met herinnering van 2 verschillende bedragen!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 84292
Gebruiker
folina@hetnet.nl
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik krijg een nota van € 208.66 die niet klopt, contact opgenomen met de tandarts en het wordt gecorrigeerd. Krijg daarna een nota van € 138.62. Omdat ik de vorige nota in termijnen wilde betalen lukt het mijn niet om het bedrag á € 138.62 op 2 termijnen te zetten via hun site. Aan de telefoon zeggen ze dat het wel goed komt.
Daarna krijg ik een herinneringsbrief 01-11-14 waarin staat dat het bedrag van € 208.66 niet volledig is betaald, en in de volgende zin willen ze graag het bedrag van € 138.62 ontvangen. Ik heb nu de helft (€ 69.31) betaald en prompt krijg ik weer een herinnering dat ik het notabedrag van € 69.31 niet (volledig) heb betaald.
En dat de betalingstermijn van de aanmaning is verlopen. k begrijp er helemaal niks meer van, ik denk Famed ook niet meer..........

Gewenste oplossing

Duidelijker aangeven wat er nu nog moet betaald worden. En is het niet zo als een nota niet klopt je dan een creditnota krijgt op de nota en dan een nieuwe nota met een ander nota nummer. Nu kon ik dus niet aangeven dat ik het in termijnen wilde betalen omdat het notanummer hetzelfde bleef.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Fa-med
    Datum
    We zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en telefonisch de situatie doorgenomen. We hebben uw klacht afgesloten, Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag, en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Famed.
  2. Auteur
    folina@hetnet.nl
    Datum
    Is oke dat ik gebeld ben en dat er duidelijkheid is.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen