Klacht Famed: Alleen maar betalen

haco

Famed stuurt rekeningen, aanmaningen, incassobureaus op je dak!
Heb ernstige problemen met podotherapie Derks voor het niet leveren van adequate steunzolen. Twee jaar lang getob alles betaald. Op verzoek van Derks nieuwe zolen gemaakt weer hetzelfde getob na 10 dagen de nieuwe zolen geheel verbouwd. Een week later zolen terug geleverd niet betaald en ook de wijziging niet betaald. Wel een rekening voor een niet gehouden consult. Na meer dan 45 min. wachten ben ik vertrokken. Famed doet niets alleen vertellen dat de podoloog de rek. terecht vindt. Podoloog reageert niet zit met de armen over elkaar in de wetenschap dat Famed wel zal zorgen dat de rek. betaald worden. Leuk systeem je hebt nergens een verhaalrecht. In middels door een orthopedische schoenmaker nieuwe zolen geleverd.
Indien u een zorgverlener hebt die via Famed incasseert en u hebt geen problemen niets aan de hand. Hebt u wel problemen met kwaliteit of rekening heb je geen verhaal.

Er is geen oplossing aangezien ik geen prijs op deze podotherapeut meer stel. Dan ook nog een consult in rekening brengen die niet heeft plaats gevonden. Ze hebben herhaalde malen de kans gekregen om een goed product te leveren. Een ander kan het ook!

Famed is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Famed?