Klacht Famed: Betalingsproblemen na verkeerde info door Fa-med

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 38213
Gebruiker
Geen idee wat dat is.
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Ik heb 1 factuur dubbel betaald (omdat Fa-med me de telefonisch de verkeerde info had gegeven) en 1 factuur daardoor te laat. Beide facturen hetzelfde bedrag: € 20,52. Fa-med wil de incassokosten a € 40,00 niet kwijtschelden. Ik leef van een uitkering, dan is € 40,00 heel veel geld. Ik heb het probleem uitgebreid opgeschreven in een apart document, maar zie hier geen mogelijkheid hier om dat mee te sturen.

Gewenste oplossing

Fa-med heeft al mijn betalingen binnen. De € 40,00 incassokosten laten varen is het enige dat ik vraag.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    Fa-med
    Datum
    We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. We zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Famed.
  2. Auteur
    Geen idee wat dat is.
    Datum
    Mijn telefoonnummer = 020-4423001. Natuurlijk ga ik u nu bellen op 0900-0885.
    Maar ik ben afgelopen maandag 21 oktober 2013 gebeld door een medewerkster met een telefonische reactie van Fa-med: ondanks dat mijn betaling inmiddels binnen is, ondanks dat er door Fa-med verkeerde informatie werd gegeven, worden de incassokosten van € 40,00 gewoon in rekening gebracht en moet ik betalen voor eind van de maand, anders wordt er gedreigd met nog hogere kosten. Ik ga nu bellen.
  3. Auteur
    Geen idee wat dat is.
    Datum
    Voor alle zekerheid leg ik het telefonisch contact ook vast hier: Ik heb net (16.30 uur, 22 okt. gebeld zoals gevraagd, kreeg de heer Jan Wielinga aan de lijn. Degene die me zou terugbellen was er niet meer. Afgesproken is dat ik morgen -23 okt- na 11.00 uur teruggebeld zal worden door de persoon die nu al weg was. Keurig te woord gestaan. Wacht af.
  4. Auteur
    Geen idee wat dat is.
    Datum
    Voor alle zekerheid leg ik het telefonisch contact ook vast hier: Ik heb net (16.30 uur, 22 okt. gebeld zoals gevraagd, kreeg de heer Jan Wielinga aan de lijn. Degene die me zou terugbellen was er niet meer. Afgesproken is dat ik morgen -23 okt- na 11.00 uur teruggebeld zal worden door de persoon die nu al weg was. Keurig te woord gestaan. Wacht af.
  5. Auteur
    Geen idee wat dat is.
    Datum
    23 oktober, 11/10 uur. mw Mirjam vd Veer (?) belt:
    Begrijpt alle commotie, maar weigert de incassokosten a € 40 te laten vallen. Ze heeft het gesprek van 20- 9 afgeluisterd en haar collega heeft de juist informatie heeft doorgegeven. De gesprekken die alleen voor trainingsdoeleinden worden gebruikt , hè!! Ik kan niets bewijzen of tegenspreken want ik mag geen telefoongespr. opnemen. Ook snapt mevrouw dat €40 voor mij veel is, maar kan/wil daar niks doen. De kleine man verliest weer.
  6. Auteur
    Geen idee wat dat is.
    Datum
    Ik kan als klein klantje niet op tegen een gevoelloze gigant als Fa-med. De incassokosten van € 40 blijven bestaan en worden alleen maar meer als ik niet meteen betaal. Ik ben murw. Ik kan niet anders dan me er bij neerleggen. Onder protest!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen