Klacht Famed: Betalingsproblemen na verkeerde info door Fa-med
Details
Klacht
Ik heb 1 factuur dubbel betaald (omdat Fa-med me de telefonisch de verkeerde info had gegeven) en 1 factuur daardoor te laat. Beide facturen hetzelfde bedrag: € 20,52. Fa-med wil de incassokosten a € 40,00 niet kwijtschelden. Ik leef van een uitkering, dan is € 40,00 heel veel geld. Ik heb het probleem uitgebreid opgeschreven in een apart document, maar zie hier geen mogelijkheid hier om dat mee te sturen.Gewenste oplossing
Fa-med heeft al mijn betalingen binnen. De € 40,00 incassokosten laten varen is het enige dat ik vraag.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.