Opgelost door Famed: Betalingsregeling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94395
Gebruiker
monique
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik vraag een betalingsregeling aan voor een tandarts rekening. Dit wordt geweigerd omdat ik vorig jaar een betalingsregeling niet op tijd betaald zou hebben en dit vervolgens doorgezet is naar een incassobureau.
Allereerst de brief/acceptgiro die ik destijds van Fa-med kreeg ( en nog steeds heb) is met de dagtekening 30 juli 2014. Vervolgens staat er dat het geld voor 1 augustus op de rekening van Fa-med bijgeschreven dient te zijn. Dit is niet mogelijk volgens mij ( helemaal niet als de brief op 1 aug. binnen komt) Het bedrag ook gewoon betaald maar u begrijpt niet op tijd, wat ook niet kon maar ja...
Op 22 aug vervolgens een brief van een incassobureau. Meteen gebeld en als eerste eens gevraagd naar de hoofdsom die vermeldt stond op de brief ( deze klopte niet) Tsja mw. dit krijgen wij door van Fa-med. Vervolgens vermeldt dat alles betaald was en ik dus niks meer verschuldigd was. Even later werd er idd bevestigd dat alles betaald was, het zou elkaar "gekruist" hebben.

De oplossing

Gewoon een regeling krijgen, die is immers al duur genoeg en kost mij ook nog eens 50 Euro extra! ( en wordt nu afgewezen door fouten die ze zelf gemaakt hebben) Heb er ook over gebeld en zou teruggebeld worden maar ook dit is niet gebeurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Famed is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    monique
    Datum
    Vorige week reactie gehad dat het allemaal geregeld zou gaan worden, dus tot nu toe prima oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen