Klacht Famed: Bij naam Fa-Med zakt moed me al in de schoenen

Mars

Fa-med komt onterecht met aanmaning en daarbij incassokosten. Facturen zijn ondoorzichtig. Voorts gebruik van dermate dreigende taal dat ik maar betaald heb. Ervaringen uit verleden leerden dat het toch onzin is om tegen deze loden deur te vechten. Bellen is duur, en je trekt altijd aan het kortste eind. Vandaag incassobrief terwijl ik al betaald heb, zelfde dreigende taal. Bij het zien van het logo van Fa-Med op de factuur wilde ik eigenlijk meteen mijn behandelplan bij de implantoloog afzeggen. Moed zakte in mijn schoenen. Altijd drama met Fa-Med. Had gehoopt dat het verbeterd zou zijn, niet dus.

Terugstorting van incassokosten.
Starten van een 360-feedback door Fa-med over hun eigen dienstverlening om service te verbeteren.

Fa-med
    We hebben telefonisch met u gesproken en de situatie doorgenomen. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan zijn wij u uiteraard graag van dienst. Met vriendelijke groet,
    Fa-med
    Mars
    Zoals telefonisch ook aangegeven voel ik mij het bos in gestuurd met Fa-Med nota online. Dit is wel een manier om jullie anti-dateren te teckelen danwel de schuld af te schuiven op Post NL.

Ook een klacht indienen over Famed?