Klacht Famed: Dubbele nota's
Details
De klacht
Ik heb medicatie opgehaald in de apotheek en deze direct in de winkel betaalt. Vervolgens krijg ik een factuur thuis van Famed dat ik de medicatie nog niet zou hebben betaalt. Gebeld met contact center en zij gaven het advies om de factuur te betalen en via de mail mijn geld terug te vragen. Ik heb een mail opgesteld en een week later kreeg ik, mijn teveel betaalde, geld terug. Afgelopen week kreeg ik een mail van Zilveren Kruis, dat ik geen nota's betaalt zou hebben bij Famed en dat daarom Zilveren Kruis de factuur voor mij voorgeschoten zou hebben (weer twee keer 23 euro). Zodra zij het geld ontvangen van Famed zou ik mijn geld terug krijgen. Inmiddels zijn er al heel wat mailtjes en telefoontjes gepleegd en het is nog niet opgelost.De oplossing
Ik zou graag willen dat dit probleem binnen twee weken is opgelost en dat ik er geen verdere mailtjes meer hoef te sturen, naar BENU apotheken, Famed of naar Zilveren Kruis. Want uiteindelijk ligt de fout bij Famed omdat zij een dubbele factuur in rekening brengen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.