Klacht Famed: Dubbele nota's

Klachtnummer
# 183209
Gebruiker
Jantineltn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb medicatie opgehaald in de apotheek en deze direct in de winkel betaalt. Vervolgens krijg ik een factuur thuis van Famed dat ik de medicatie nog niet zou hebben betaalt. Gebeld met contact center en zij gaven het advies om de factuur te betalen en via de mail mijn geld terug te vragen. Ik heb een mail opgesteld en een week later kreeg ik, mijn teveel betaalde, geld terug. Afgelopen week kreeg ik een mail van Zilveren Kruis, dat ik geen nota's betaalt zou hebben bij Famed en dat daarom Zilveren Kruis de factuur voor mij voorgeschoten zou hebben (weer twee keer 23 euro). Zodra zij het geld ontvangen van Famed zou ik mijn geld terug krijgen. Inmiddels zijn er al heel wat mailtjes en telefoontjes gepleegd en het is nog niet opgelost.

De oplossing

Ik zou graag willen dat dit probleem binnen twee weken is opgelost en dat ik er geen verdere mailtjes meer hoef te sturen, naar BENU apotheken, Famed of naar Zilveren Kruis. Want uiteindelijk ligt de fout bij Famed omdat zij een dubbele factuur in rekening brengen.

2 reacties

  1. Auteur
    Fa-med
    Datum
    Hierbij informeren wij u dat uw klacht door ons in behandeling is genomen.
    Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Famed
  2. Auteur
    Fa-med
    Datum
    Wij hebben uw klacht onderzocht en het blijkt dat er geen dubbele declaratie door Famed is gedaan.
    Telefonisch hebben wij dit met u besproken en u gaf aan dat er inderdaad door een andere partij een vergissing is gemaakt. Het probleem is inmiddels opgelost.

    Wij zien dat de klacht helaas nog in behandeling staat. De klacht hebben wij afgesloten. Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u vriendelijk verzoeken om dit aan ons door te geven. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Famed

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen