Opgelost door Famed: Een herinnering voor een op 28-12-2021 betaalde rekening zou sinds 5-2-21 uitgezocht worden.rde

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 529031
Gebruiker
Maria
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De belofte uit te zoeken wat er met een door ons betaalde rekening, die zij teruggestuurd zouden hebben, is gebeurd, wordt niet nagekomen

Gewenste oplossing

Erkennen dat wij op 28-12-2020 de rekening hebben betaald en dat er van hun bewering dat het teruggestort is, niets klopt.
Geboden oplossing
Na 6 keer contact te hebben opgenomen met Famed, en een klacht op deze site, is het probleem opgelost nadat ik op 29 maart andermaal contact opnam met Famed en daarbij o.a. zei dat ik overwoog om de Consumentenbond in te schakelen. Dat is kennelijk het enige dat indruk maakt (let wel het gaat hier over een op 28-12-2020 betaalde rekening)
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Famed is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Maria
    Datum
    Het is niet te geloven, nog steeds geen reactie van Famed. Hoe moeilijk is het te controleren waar een betaling hunnerzijds naar toe gegaan is?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen