Opgelost door Famed: Een herinnering voor een op 28-12-2021 betaalde rekening zou sinds 5-2-21 uitgezocht worden.rde

sad Opgelost
Maria

De belofte uit te zoeken wat er met een door ons betaalde rekening, die zij teruggestuurd zouden hebben, is gebeurd, wordt niet nagekomen

Erkennen dat wij op 28-12-2020 de rekening hebben betaald en dat er van hun bewering dat het teruggestort is, niets klopt.
Na 6 keer contact te hebben opgenomen met Famed, en een klacht op deze site, is het probleem opgelost nadat ik op 29 maart andermaal contact opnam met Famed en daarbij o.a. zei dat ik overwoog om de Consumentenbond in te schakelen. Dat is kennelijk het enige dat indruk maakt (let wel het gaat hier over een op 28-12-2020 betaalde rekening)

Famed is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Maria
    Het is niet te geloven, nog steeds geen reactie van Famed. Hoe moeilijk is het te controleren waar een betaling hunnerzijds naar toe gegaan is?

Ook een klacht indienen over Famed?