Opgelost door Famed: een incasso voor €0,08! voor 8 cent!

Radha

Ik heb de rekening van Famed betaald. Opeens krijg ik een incasso omdat zij claimen dat ik 8 cent! Erbij moet betalen omdat het een dag te laat op de rekening is verschenen. Bij mijn weten had ik het op tijd geboekt. Ten eerste als dat alzo is. Is een email melding of iets dergelijks veel klantvriendelijker. Dan een brief van een incassobureau. Met 40 euro erop.

De incasso bureau geeft aan dat heteen dag later op de rekening stond en de 8 cent is een rente van ongeveer 3 weken die is van de betaling naar overdracht kantoor. Ze hadden het mij ookin die drie weken kunnen laten weten dat het een dagte laat is bijgeboekt.

Ik verlang dat die 40 euro wordt terugbetaald. De rent, de 8 cent wil ik best betalen.

Fa-med
    We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas bleek het telefoonnummer dat u heeft vermeld niet te kloppen. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. We zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Famed.
    Radha
    De klacht is naar tevredenheid afgehandeld.
    Radha
    Ik ben tevreden over de reactie van FA-MED.

Radha

Ook een klacht indienen over Famed?