Opgelost door Famed: een incasso voor €0,08! voor 8 cent!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 53673
Gebruiker
Radha
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb de rekening van Famed betaald. Opeens krijg ik een incasso omdat zij claimen dat ik 8 cent! Erbij moet betalen omdat het een dag te laat op de rekening is verschenen. Bij mijn weten had ik het op tijd geboekt. Ten eerste als dat alzo is. Is een email melding of iets dergelijks veel klantvriendelijker. Dan een brief van een incassobureau. Met 40 euro erop.

De incasso bureau geeft aan dat heteen dag later op de rekening stond en de 8 cent is een rente van ongeveer 3 weken die is van de betaling naar overdracht kantoor. Ze hadden het mij ookin die drie weken kunnen laten weten dat het een dagte laat is bijgeboekt.

De oplossing

Ik verlang dat die 40 euro wordt terugbetaald. De rent, de 8 cent wil ik best betalen.

3 reacties

  1. Auteur
    Fa-med
    Datum
    We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas bleek het telefoonnummer dat u heeft vermeld niet te kloppen. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. We zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Famed.
  2. Auteur
    Radha
    Datum
    De klacht is naar tevredenheid afgehandeld.
  3. Auteur
    Radha
    Datum
    Ik ben tevreden over de reactie van FA-MED.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Radha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen