Klacht Famed: Een redelijke en goede termijn per maand aan famed betalen

Klachtnummer
# 273683
Gebruiker
Robert de Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het gaat om een bedrag van € 5500.- te betalen na behandeling tandarts en bestaat uit kronen voor mijn vrouw en kunst protese voor mij zelf.
Heb via famed de rekening gekregen en tijdens telefonisch overleg met famed aangegeven dat ik in maandelijkse termijnen wilde betalen.
Dit was mogelijk maar dan wel in maximaal 10 termijnen werd er aangegeven.
Ik heb sinds een paar jaar geen baan meer door reorganisatie en kan dus niet zo'n hoog maandtermijn van € 550.- 10 maanden lang terug betalen.
Ik heb tijdens een telefonisch gesprek aangegeven met een aardige dame van famed dat ik maximaal € 250 kon betalen en al wat ik extra kon betalen per maand al is het maar een klein of groter bedrag ik dat ook zou doen.
Nu 4 dagen later een laatste aanmaning van famed binnen gekregen met voor mijn vrouw €500.- en voor mij €280.- extra incasso kosten.
Dit is volgens mijn mening niet iemand willen helpen met een goede regeling.

De oplossing

Ik wil en zal mijn schuld betalen uiteraard maar dan wel op een redelijke manier.
Heb aangegeven dat ik €250 per maand wil betalen en als ik extra geld binnen krijg dit ook op de rekening van famed zal storten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen