Opgelost door Famed: Fa-med stuurd rekening naar verkeerd adres ik moet nu incasso bureau betalen ...

Berbania

Mijn tandarts heeft mijn oude adres van 4 jaar geleden niet veranderd. Nu heeft Fa-med mij twee maal een rekening toe gezonden op het oude adres waar ik niet meer woon.
Nu hebben ze een incasso bureau Bosveld ingeschakeld om de 11,12 euro via hun terug te krijgen.
Dit incassobureau kan via de gemeente administratie wel het goeden adres vinden waar ik nu woon. Nu moet ik een rekening betalen van 52 euro inclusief incasso kosten. Bosman gebeld en ze vertelde mij dat de rekening naar mijn oude adres zijn gestuurd door fa-med.
Logisch dat ik de rekening niet kan betalen Hij gaf toe het heel vervelend te vinden maar niks voor mij kon doen ik moest naar Fa-med. Die gebeld maar die zegt dat ik het aan hun had moeten melden dat ik verhuisd was. Ik vertelde hun dat ik nooit iets met hun te doen had. Dus fa-med wil die incasso ook niet intrekken. Dus het niet doorgeven van de adres wijziging door mijn tandarts gaat mij nu 41 euro extra kosten dat kan toch niet waar zijn.....

Ik wil dat Fa -med de incasso intrekt en ik wil rustig de 11 euro 12 betalen betalen maar de incasso rekening ben ik niet mee eens.

Fa-med
    We hebben telefonisch met u gesproken en de situatie doorgenomen. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Famed
    Berbania
    Fa-med heeft mij opgebeld en door bemiddeling van mijn tandarts zijn de incasso kosten ingetrokken. Ben nu tevreden met het resultaat.

Berbania

Ook een klacht indienen over Famed?