Klacht Famed: Famed erkent dat de facturen foutief geadresseerd zijn en weigert toch de incasso in te trekken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384182
Gebruiker
PC
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vader van 86 jaar heeft van Credios incasso een breif ontvangen over onbetaalde facturen van Famed. Ik heb het voor hem uitgezocht en nu blijkt dat hij de betreffende 3 facturen nooit ontvangen heeft. Gebeld met Famed en die heeft de brieven en alle correspondentie hierom verkeerd geadresseerd. Ik heb gezegd dat ik de facturen voor mijn vader zal betalen maar uiteraard niet de incassokosten en rente. Famed in de persoon van Alma, adviseert om een bezwaar int e dienen bij Credios. Credios reageert erg bot dat zij dit neit gaan doen. Mijn vader heeft niet een verkeerd adres doorgegeven waarom moet hij dan voor de ksoten opdraaien??

De oplossing

Het is niet meer dan fair dat Famed de incasso intrekt van alle 3 facturen die Famed foutief geaddresseerd heeft.

1 reactie

  1. Auteur
    PC
    Datum
    Incassoburo wil hier niets van afweten zoals reeds telefonisch doorgegeven.
    Pas als jullie de incasso intrekken zullen zij de kosten en rente kwijtschelden.
    Nu sturen jullie mij weer naar de andere kast! Als jullie het NIET willen oplossen en op deze zielige manier geld willen aftroggelen van bejaarde mensen zeg het dan ook gewoon dan weet ik ook waar ik aan toe ben.!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PC
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen oplossing. Je hebt gewoon te maken met een stelletje boeven die ouderen afpersen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen