Klacht Famed: Famed erkent dat de facturen foutief geadresseerd zijn en weigert toch de incasso in te trekken.

PC

Mijn vader van 86 jaar heeft van Credios incasso een breif ontvangen over onbetaalde facturen van Famed. Ik heb het voor hem uitgezocht en nu blijkt dat hij de betreffende 3 facturen nooit ontvangen heeft. Gebeld met Famed en die heeft de brieven en alle correspondentie hierom verkeerd geadresseerd. Ik heb gezegd dat ik de facturen voor mijn vader zal betalen maar uiteraard niet de incassokosten en rente. Famed in de persoon van Alma, adviseert om een bezwaar int e dienen bij Credios. Credios reageert erg bot dat zij dit neit gaan doen. Mijn vader heeft niet een verkeerd adres doorgegeven waarom moet hij dan voor de ksoten opdraaien??

Het is niet meer dan fair dat Famed de incasso intrekt van alle 3 facturen die Famed foutief geaddresseerd heeft.

PC
    Incassoburo wil hier niets van afweten zoals reeds telefonisch doorgegeven.
    Pas als jullie de incasso intrekken zullen zij de kosten en rente kwijtschelden.
    Nu sturen jullie mij weer naar de andere kast! Als jullie het NIET willen oplossen en op deze zielige manier geld willen aftroggelen van bejaarde mensen zeg het dan ook gewoon dan weet ik ook waar ik aan toe ben.!!

PC
Totaal geen oplossing. Je hebt gewoon te maken met een stelletje boeven die ouderen afpersen.

Ook een klacht indienen over Famed?