Klacht Famed: Famed

Christiaan

Verkeerde nota's toegestuurd, geen herinneringen gekregen, moet elke keer bellen naar duur telefoonnummer

Fa-med
    We hebben telefonisch met u gesproken en de situatie doorgenomen. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Famed
    Fa-med
    excuses, de vorige reactie is verkeerd geplaatst.
    Famed
    Fa-med
    We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. We zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Famed.
    Fa-med
    We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen maar wij hebben u niet kunnen bereiken. Eerder hebben we u gevraagd contact met ons op te nemen zodat u door kunt geven wanneer we u kunnen bereiken. Helaas hebben wij tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht niet meer actueel is en hebben deze afgesloten. Wanneer u toch nog graag contact met ons wilt opnemen, verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Famed.

Ook een klacht indienen over Famed?