Klacht Famed: Geen bereidheid om zorgvuldig uit te zoeken hoe een consult ineens 't dubbele kan kosten.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 430546
Gebruiker
NetteLadyx4all
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd: voor een consult moet ik 231 Euro ophoesten, een jaar daarvoor voor 3 consulten én onderzoek 380 Euro. Men is niet in staat dit uit te leggen, er wordt alleen verwacht dat je het bedrag betaalt, met de nodige dreiging van boete als je niet voor een bepaalde datum betaalt. Ik vind het vooral heel erg dat ik de weg van de "rede" en zoeken naar oplossingen bewandel, maar Famed bewandelt de weg van: het gaat om het innen van geld.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat Famed voor mij uitzoekt hoe het kan dat ik nu het dubbele bedrag moet betalen voor een consult, dat een half jaar ervoor minder dan de helft kostte. En dat de bejegening naar mij anders is dan het geld voorop stellen. Ik wil dat Famed mij niet terug verwijst naar de betreffende instantie, maar het zelf uitzoekt, voor mij én voor de instantie waar zij voor werken. Wat er nu gebeurt is niet fair. Op geen enkele wijze. Ik heb mijn goede wil getoond door de helft van het bedrag te voldoen, na al sinds juli 2019 hiermee aan het werk te zijn geweest om dit uit te zoeken.
Geboden oplossing
Men heeft mij geprobeerd te bellen, twee maal. Echter ik werk nog op locatie, ondanks de Coronacrisis. De oplossing van Famed is dat ik contact zoek met de behandelende instantie. Famed heeft mij in een eerder stadium naar de behandelende instantie verwezen. (en vice-versa). Dat doe ik dus opnieuw. Wat ik erg jammer vind is dat Famed zich niet lijkt te willen verplaatsen in de situatie van mens tot mens. Het lijkt te gaan om het bedrag innen. Jammer. Ik dank Klachtenkompas dat zij mijn bericht aan Famed hebben verstuurt. Dan wordt je als consument iets meer serieus genomen. Dus dank daarvoor.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Famed
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen