Opgelost door Famed: geen nota's ontvangen wel een incasso en je kunt slechts telefonisch contact opnemen tegen hoge kosten

mevrouw G.

We hebben dit jaar 2 nota's van Fa-med gekregen: € 53,14 en en €50,67 over tandartsbehandelingen 13/5 en 28/5. Deze zijn beiden 24 juni betaald.
Nu krijgen we een incasso over een nota die zou betreffen €12, 50.
Er is geen nota ontvangen, noch is op een andere wijze contact gezocht: b.v. telefoon.
We hebben vanmorgen proberen te bellen, maar dat moet je duur betalen, dus niet gedaan.
Op internet hun e-mail gezocht, want dat staat niet op de nota, maar tevergeefs.
We hebben op hetzelfde rekeningnummer als bij de betaalde 2 de 12,50 betaald, maar zijn zeer ontevreden over de werkwijze van Fa-med. Die is er niet opgericht de nota's voldaan te krijgen, maar met ....?????

a. de incasso intrekken
b. gebeld worden als een situatie als deze weer mocht voorkomen.

Dit zijn voor ons wezenlijke zaken om bij die tandartsenpraktijk te blijven

Fa-med
    We hebben met u gesproken en u geeft aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Wanneer dit niet het geval mocht zijn dan horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet,
    Fa-med.
    Bedankt voor de oplossing
    mevrouw G.
    helaas vandaag 10/10 een aanmaning van het incassobedrijf ontvangen en u had beloofd het in te trekken
    Fa-med
    We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. We zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Famed.
    mevrouw G.
    het telefoontje van heden ochtend heeft een goed slot gebracht

mevrouw G.

Ook een klacht indienen over Famed?