Opgelost door Famed: In mijn optiek onterechte incassokosten

Mike2015

Vandaag 30 december 2014, ontving ik twee aanmaningen van uw bedrijf gedateerd 1 januari 2015 (kennelijk op de toekomst gericht). Het betreft een aanmaning van 146,79 euro (incl. 40 euro incassokosten) en een aanmaning van 124,34 (incl. 40 euro incassokosten).

Op eerste kerstdag heb ik de bedragen ex. Incassokosten naar uw rekening overgeboekt. De bedragen zijn dus voor de vervaldatum van van de vorige aanmaning op uw rekening bijgeboekt. Tevens waren de bedragen voor ontvangst van de aanmaning op uw rekening bijgeboekt (ontvangstdatum van de aanmaning 30 december 2014 en voor de formele datum van de aanmaning met incassokosten, gedateerd 1 januari 2015 (toekomstgericht / nog twee dagen vanaf 30/12/2014).

Vandaag gebeld met een medewerkster van uw klantenservice, die aangaf niets aan de incassokosten te kunnen doen. Ik neem gelet op het vorenstaande daar geen genoegen mee. De aanmaning en betaling hebben elkaar gekruist.

Gelet op het vorenstaande en gelet op het feit dat de aanmaning die sowieso in de toekomst is opgemaakt en de betaling elkaar hebben gekruist, zou ik graag zien dat de opgelegde incassokosten met een som van 80 euro worden kwijtgescholden.

Fa-med
    Wij hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u willen aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. Wij zullen dan opnieuw contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Fa-med.
    Mike2015
    Op het nummer dat in deze klacht bekend is gemaakt. Ik ben vandaag nog de gehele dag bereikbaar. Iedere vrijdag sowieso. Ik ben op andere dagen aan het werk.
    Mike2015
    Gebeld door een medewerkster van Famed. Incassokosten zijn kwijtgescholden. Zeer tevreden over de afhandeling van de klacht.

Mike2015

Ook een klacht indienen over Famed?