Opgelost door Famed: incasso

naomi

hallo,
ik had dinsdag een afspraak bij de tandarts deze vertelde mij dat dit niet kon doorgaan omdat er nog een rekening openstond. ze konden mij niet vertellen om wat voor rekening dit zou gaan ik moest contact opnemen met famed. Ook deze konden mij niet vertellen om wat voor bedrag dit zou gaan want op mijn huidige adres stond niks. Op mijn oude adres stond ook niks maar op mijn naam stond wel wat open. Maar wederom konden ze mij niet vertellen over wat voor bedrag dit zou gaan want dit was al doorgestuurd naar een incasso bureau. Maar ze had alle kosten nu stop gezet en ik zou worden gemailt. Vrijdag had ik nog geen mailtje ontvangen en weer dit dure 0900 nummer gebeld ze vroeg mij naar een nota nummer ook deze heb ik niet! Dus alles weer opnieuwe uitgezocht en nu zou het gaan om 83 eu.
Ik vroeg haar om mij deze specificatie temailen want dan kan ik in iedergeval mijn tandarts betalen. tot de dag van vandaag niks ontvangen. ik heb nooit een factuur of een aanmaning ontvangen!

ik hoop dat ze het gaan uitzoeken en zien dat ik al mijn rekeningen optijd betaal en hier nog nooit een factuur of aanmaning van heb gezien!
ik hoop ook dat ze nu contact met mij opnemen en mij niet in deze onzekerheid laten zitten.

Fa-med
    We zien dat de klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u geeft aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Wanneer dit niet het geval mocht zijn dan horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet,
    Fa-med.

naomi

Ook een klacht indienen over Famed?