Klacht Famed: Incassobureau zonder herinnering

hekstek

Ik kreeg vorige week een mail van Credios, het Incassobureau van Famed. Met hetgeen dat ik een rekening moet betalen. Hier heb ik geen e-mail en herinneringsbrief van gehad.

De fout betrof: uw adres stond bij de zorgverlener verkeerd (oud adres). Mijn fout, toegegeven. Maar wat mij steekt is het volgende:

Ik ben (letterlijk) twee jaar bezig geweest met Famed om mijn e-mail adres goed te krijgen voor de facturen, ipv elke een herinneringsbrief (op mijn huidige, nieuwe adres) dat ik binnen tien dagen moet betalen. Deze fout lag elke keer bij Famed, verkeerd in het systeem, maar ik moest keer op keer toch binnen tien dagen betalen.

Loopt dit eindelijk goed, de vorige factuur kreeg ik netjes per mail, worden er opeens geen e-mails meer verstuurd maar brieven, die op deze manier aan mijn aandacht zijn ontsnapt.

Nog frappanter: op het adres waar ik 5 jaar geleden gewoond heb (2 adressen geleden) komt de incassobrief opeens op de deurmat.

Kwijtschelding van de incassokosten.

Famed
    De nota ligt niet meer ter afhandeling bij Famed. Wij hebben uw klacht daarom doorgezet naar het incassobureau. Zij zullen uw klacht verder in behandeling nemen.

Famed

Ook een klacht indienen over Famed?