Opgelost door Famed: incassokosten ondanks betaling, wegens vermelding verkeerd factuurnummer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182509
Gebruiker
Huubvan de vrede
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hoewel Fa-Med blijkens het ter zake gevoerde telefoongesprek prima kan matchen op naam van de betaler en bankrekeningnummer, beweert men dat dit niet mogelijk is en stort mijn betaling terug (waar ik geen weet van heb). Ondanks de erkenning dat men de betaling destijds dus heeft ontvangen, weigert men nu om de incassokosten (40 Euro t.o.v. oorspronkelijk 20 Euro) kwijt te schelden. (mw. Sandra de Groot gebeld op 25/8 om 09:00 uur)

De oplossing

kwijtschelding incassokosten

3 reacties

  1. Auteur
    Fa-med
    Datum
    Hierbij informeren wij u dat uw klacht door ons in behandeling is genomen.
    Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Famed B.V.
  2. Auteur
    Fa-med
    Datum
    Wij zien dat uw klacht nog in behandeling staat. Wij hebben met u gesproken en u gaf aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Wij hebben uw klacht afgesloten. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag, en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Famed.
  3. Auteur
    Huubvan de vrede
    Datum
    Naar behoren opgelost. Ik zou willen dat de incassoafdeling net zo correct en respectvol was!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Huubvan de vrede
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy