Opgelost door Famed: Incassokosten zonder 14-dagen brief

I.S.

Door een misverstand, veroorzaakt door het kruisen van rekeningen, betaalde ik 2 rekeningen niet/onvolledig. FA-Med had kunnen zien dat er iets niet klopte, aangezien 1 van de rekeningen wel gedeeltelijk was betaald. Hiervan werd ik niet op de hoogte gesteld. Ik was in de veronderstelling dat ik alles betaald had. Een 14-dagen herinneringsbrief zou volgens FA-Med verstuurd zijn, maar heb ik nooit ontvangen.
Op 20 mei ontving ik 2 verzuimbrieven met in totaal 80 euro incassokosten + wettelijke rente. Ik heb FA-Med hierover gebeld, maar aangezien de brieven verstuurd zouden zijn kon er niets aan veranderd worden.
De rekeningen heb ik inmiddels voldaan, de incassokosten en wettelijke rente niet, aangezien ik van mening ben dat ik onvoldoende op de hoogte gesteld ben van het feit dat ik in gebreke gebleven was.
Ik zou aan FA-Med willen vragen met een gepaste oplossing te komen voor dit probleem.

Met vriendelijke groeten,
I.S.

Graag zou ik willen dat de 80 euro incassokosten en wettelijke rente niet door mij betaald hoeven te worden.

Fa-med
    We hebben telefonisch met u gesproken en de situatie doorgenomen. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Famed
    I.S.
    Het geschil is opgelost. FA-Med heeft snel en naar tevredenheid gereageerd.
    I.S.
    De klacht is vlot en goed afgehandeld. Het eerste voorstel vond ik niet oké. Na intern overleg heeft FA-Med aangegeven te willen instemmen met de door mij voorgestelde oplossing.

I.S.

Ook een klacht indienen over Famed?