Famed is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Famed: Onnodige laten oplopen van een vordering
Details
Klacht
Ondanks diverse brieven heeft Famed een vordering uit handen gegeven aan een deurwaarder.Ook de correspondentie naar deze deurwaarder (Yards deurwaarderdiensten) bleef onbeantwoord. Zelfs het aantekenen van een brief gaf geen response.
In alle correspondentie heb ik aangegeven dat ik in een lopende schuldbemiddeling zit van de gemeente. Ondanks deze informatie heeft men bewust gekozen voor het negeren van mijn brieven en de vordering onnodig laten lopen. Zelfs met een totaal onnodige gerechtelijke procedure.
Gewenste oplossing
Alle verhogingen worden teruggedraaid.Een officieel excuus voor het volgen van een totaal verkeerde werkwijze
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.