Opgelost door Famed: onredelijk en arrogantie van FAMED en CREDIOS

Goedemiddag.
heb een rekening van FAMED, net te laat betaald, nog voordat de aanmaning met verhoging van 40 euro binnen kwam.
Toch word door famed 40 euro + 8 cent rente in rekening gebracht.
Hoofdsom bij FAMED binnen op 27 april. aanmaning met incassokosten verstuurd op 28 april. Ik met FAMED mailen en ze sturen het toch door naar CREDIOS.

Van Credios de "SOMMATIE" gekregen te betalen. Ik heb alles uitgelegd en al hun feiten weerlegd. komen ze nu met met de regel dat je per definitie 40 euro incasso kosten moet betalen, op het moment dat de hoofdsom te laat betaald is.
Van Credios nog een brief ontvangen, uiteraard met de nodige dreigementen en een arrogante uitspraak nl: \"Dit is ons finale antwoord. Wij gaan in deze kwestie verder niet meer met u in conclaaf\" !
Zij geven aan dat je per definitie 40 euro incasso kosten dient te betalen als je te laat betaald. Is dit zo? Of denkt credios in hun arrogantie dat zij boven de wet staan?

laten vervallen van de 40 euro incasso kosten, immers, er is geen sprake van incasseren omdat de hoofdsom betaald is, voordat de verhoging door famed verstuurd werd.

Fa-med
    Hierbij informeren wij u dat uw klacht door ons in behandeling is genomen.
    Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Famed B.V.
    aveldt
    geweldig. Ik wacht uw reactie af.
    Anwar van der Veldt
    aveldt
    Ik ben ondertussen door FAMED gebeld. Zij begrepen waarom ik de incasso kosten onredelijk vind en hebben Credios de opdracht gegeven de vordering in te trekken. Van Credios heb ik de bevestiging gekregen.
    Daar mee is mijn klacht naar FAMED volledig en naar alle tevredenheid afgehandeld.
    aveldt
    FAMED heeft mij persoonlijk gebeld en de klacht volledig en naar alle tevredenheid afgehandeld.

aveldt

Ook een klacht indienen over Famed?