Opgelost door Famed: Onterecht een aanmaning gekregen met incasso kosten.

niek

Ik heb de factuur op 27-05-2016 betaald, dit moest voldaan zijn voor 28-05-2016.
Ik kreeg 1 juni met de post een brief dat ik niet betaald had en dat ik binnen 05 dagen het bedrag moet betalen plus 40 euro incasso kosten.

Ik heb 1 juni direct een email gestuurd met als bijlage de afschrijving als bewijs . Ik stelde de vraag dat ze het kunnen uitleggen maar tot heden nog geen reactie gehad. ik heb in de tussentijd 2 keer een email gestuurd met een herinnering vraag of ze z.s.m. kunnen reageren zodat we het kunnen oplossen.
Ik vind het erg vervelend om genegeerd te worden over de mail terwijl de eind datum nadert. Ik hoop dan ook dat het via deze weg wel op te lossen is en ik niet onder protest hoeft te betalen dit kost ons beiden onnodige moeite.

kwijtschelding van de 40 euro incasso kosten.

Fa-med
    Hierbij informeren wij u dat uw klacht door ons in behandeling is genomen.
    Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Famed B.V.
    niek
    Dan zie ik uw reactie graag tegemoet.
    niek
    Ik heb een acceptgiro gekregen van Credios incasso en heb deze nu onder protest betaald wat ik ook in de email had gezet.
    In deze brief van Credios staat dat Famed het bedrag te laat had ontvangen maar dit kan dus niet omdat ik de factuur op 27-05-2016 betaald had en dit moest voldaan moest zijn voor 28-05-2016.
    niek
    Credios incasso heeft de €40,32 terug gestort.
    Ik vind het jammer dat Famed geen contact heeft gezocht maar ben blij dat het is afgerond!
    niek
    Fijn dat via deze weg de klacht wel was aangekomen!

niek

Ook een klacht indienen over Famed?