Opgelost door Famed: Onterecht een aanmaning gekregen met incasso kosten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 171742
Gebruiker
niek
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb de factuur op 27-05-2016 betaald, dit moest voldaan zijn voor 28-05-2016.
Ik kreeg 1 juni met de post een brief dat ik niet betaald had en dat ik binnen 05 dagen het bedrag moet betalen plus 40 euro incasso kosten.

Ik heb 1 juni direct een email gestuurd met als bijlage de afschrijving als bewijs . Ik stelde de vraag dat ze het kunnen uitleggen maar tot heden nog geen reactie gehad. ik heb in de tussentijd 2 keer een email gestuurd met een herinnering vraag of ze z.s.m. kunnen reageren zodat we het kunnen oplossen.
Ik vind het erg vervelend om genegeerd te worden over de mail terwijl de eind datum nadert. Ik hoop dan ook dat het via deze weg wel op te lossen is en ik niet onder protest hoeft te betalen dit kost ons beiden onnodige moeite.

De oplossing

kwijtschelding van de 40 euro incasso kosten.

5 reacties

  1. Auteur
    Fa-med
    Datum
    Hierbij informeren wij u dat uw klacht door ons in behandeling is genomen.
    Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Famed B.V.
  2. Auteur
    niek
    Datum
    Dan zie ik uw reactie graag tegemoet.
  3. Auteur
    niek
    Datum
    Ik heb een acceptgiro gekregen van Credios incasso en heb deze nu onder protest betaald wat ik ook in de email had gezet.
    In deze brief van Credios staat dat Famed het bedrag te laat had ontvangen maar dit kan dus niet omdat ik de factuur op 27-05-2016 betaald had en dit moest voldaan moest zijn voor 28-05-2016.
  4. Auteur
    niek
    Datum
    Credios incasso heeft de €40,32 terug gestort.
    Ik vind het jammer dat Famed geen contact heeft gezocht maar ben blij dat het is afgerond!
  5. Auteur
    niek
    Datum
    Fijn dat via deze weg de klacht wel was aangekomen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
niek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen