Opgelost door Famed: onterecht incasso kosten geen rekening ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 3513
Gebruiker
AJ Faber
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik had een nota ingestuurd naar unive, die betaalde tot nog toe het hele bedrag van de nota. nu betaalden zij een deel. Ik had voor het eerst de originele nota opgestuurd en geen kopie gemaakt. Er bleef een rest bedrag over van 15.80. ik dacht ik krijg wel een nieuwe nota met het restbedrag. De nota kwam niet. Wat wel volgde is een nota met gelijk een incasso boete erbij. Na overleg met Fa-med kwam ik er niet uit. Ze bleven volhouden dat er een 2de nota was verstuurd. Je praat dan tegen een goed opgeleide machine die bij zijn eigen verhaal blijft. Ik heb nu de nota inclusief boete betaald om verdere kosten te voorkomen. Maar ik vind het onterecht. Ik heb nog gezegt dat er inzichten zijn bij hun bedrijf over mijn betalingen. Ik heb nog nooit een achterstand qua betalingen gehad.
Ik vroeg nog om een kopie van de nota die ik niet had gehad, dat was niet mogelijk. Ze konden mij alleen ene kopie sturen van de originele nota, en wat blijkt ik krijg zaterdag ineens wel de nota toegestuurd die ik dus nooit ontvangen had. ra ra hoe kan dat?

De oplossing

het terug storten van de incasso kosten.

6 reacties

  1. Auteur
    Fa-med
    Datum
    Goedenavond,We zien dat de klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u geeft aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Wanneer dit niet het geval mocht zijn dan horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet,
    Fa-med.
  2. Auteur
    AJ Faber
    Datum
    Als het bedrag wat we afgesproken hebben op mijn rekening staat, vermeld ik hier dat ik tevreden ben. nu nog niet, want ik heb nog niets op de bank staan. Gr Gonnie Faber
  3. Auteur
    AJ Faber
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  4. Auteur
    AJ Faber
    Datum
    Na 2 telefoontjes vanuit Famed zijn de helft van de incasso kosten terug gestort. We hebben afgesproken dat het hiermee tot tevredenheid is opgelost.
    Het vervelende wat een beetje blijft knagen is dat ik op mijn mail naar Famed zelf als antwoordt kreeg dat de incasso terecht was. maar zoals afgesproken is de zaak afgesloten Gonnie Faber.
  5. Auteur
    Fa-med
    Datum
    We zien dat de klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u geeft aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Wanneer dit niet het geval mocht zijn dan horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet,
    Fa-med.
  6. Auteur
    AJ Faber
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AJ Faber
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen