Klacht Famed: Onterecht incassokosten in rekening gebracht!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 445624
Gebruiker
Amsterdammer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De klacht
Op 1 april hebben wij keurig op tijd het bedrag van € 71,26 aan FAMED overgemaakt. Naar nu blijkt zonder betalingskenmerk. Op 7 april hebben ze dit aan ons teruggestort met de volgende omschrijving: TEVEEL BETAALD OP NOTA ........ Nu ontvang ik een aanmaning met incassokosten van € 40,00 omdat ik de betaling niet zou hebben gedaan. Deze is wel degelijk betaald en ik begrijp best dat het voor FAMED lastig is om een betaling waar geen notanummer bij vermeld staat, te koppelen aan een factuur, maar een simpele zoekopdracht met mijn naam had al een bestaande klant opgeleverd. Men weigert echter alle medewerking en legt de schuld bij mij!!
De oplossing
Ik verwacht dat FAMED dit misverstand rechtzet. Ze zetten me onterecht weg als wanbetaler terwijl ik tijdig betaald heb.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat de incassokosten worden kwijtgescholden.
Geboden oplossing
Niks meer gehoord. Noch van fa-med, noch van Credios.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Famed
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen