Opgelost door Famed: Onterechte aanmaningskosten van Fa-med ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 364373
Gebruiker
Klacht123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gesproken met klantenservice, ruim 25 minuten aan tel. gezeten. Gemeld dat ik geen 1e aanmaning oid ontvangen heb maar gewoon heb betaald. Nu opeens per post een laatste aanmaning, +40 euro extra kosten, terwijl het bedrag reeds is overgemaakt, volgens mw. te laat, volgens mijn gegevens niet. Mw. zet mij 2 x ruim 7 minuten in de wacht maar komt niet met een oplossing naar mijn tevredenheid maar wil dat ik bewijs afschrift afschrijving met PDF stuur. dat lukt mij als digibeet niet. Ben ruim een uur bezig met oplossen van een probleem dat gemakkelijk telefonisch opgelost had kunnen worden mijns inziens. Bovendien moet ik extra portokosten betalen omdat Fa-med geen antwoordnummer heeft en wil dat ik het bewijs opstuur. Nogmaals de rekening is al voldaan.. ik hoor graag van Famed

De oplossing

De incassokosten intrekken

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen