Opgelost door Famed: Onterechte afschrijvingen via automatische incasso

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 518240
Gebruiker
Brenna
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 21 januari kwam ik er achter dat er middels een automatische incasso elke maand een bedrag werd afgeschreven door Famed betreffende een nota van een Benu apotheek. Aangezien ik niet terug kon vinden om welk medicijn dit zou kunnen gaan heb ik contact gezocht met Famed en heb ik om opheldering gevraagd. Ik kreeg reactie terug dat er een fout iban nummer was ingevuld en dat het was doorgegeven aan Benu apotheek. Tot mijn schrik zag ik dat deze afschrijvingen al jaren aan de gang zijn. Het gaat om kleine bedragen, zodat ik er nooit iets achter had gezocht. Maar mijn apotheek is Benu apotheek, dus zijn deze afschrijvingen onterecht. Ik heb de afschriften naar Famed gestuurd en ze tot 3x toe om opheldering gevraagd. Helaas geven zij niet thuis en ook telefonisch niet bereikbaar,

Gewenste oplossing

Opheldering en terugstorten van de geïncasseerde bedragen.
Geboden oplossing
Ze hebben uiteindelijk netjes het bedrag terug gestort. Het was prettig geweest als ze wat meer hadden gecommuniceerd, nu leek het net of mijn mailtjes genegeerd werden. Als ze wat duidelijker waren geweest dat de afhandeling langer op zich liet wachten, maar er mee bezig waren, had dat frustratie kunnen voorkomen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Brenna
    Datum
    Geen reactie mogen ontvangen, niet op mijn mailtjes en niet op mijn klacht! Ik had een fout gemaakt in mijn geschreven tekst....op de afschriften staat de naam BEDU apotheek, maar daar ben ik dus GEEN klant van!
  2. Auteur
    Famed
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen