Opgelost door Famed: onterechte agressieve benadering terwijl verzekeraar nog bezig is met onderzoek

bloemendaal

onterechte incassokosten, agressieve benadering, bel afspraken niet nakomen, terwijl verzekeraar nog bezig is met onderzoek, vanaf dag 1 communicatie en zij blijven bezig. recht op een betalingsregeling zonder zoveel procent rente.

dreigingen moeten stoppen
incassokosten verwijderen
schappelijke betalingsregeling

Fa-med
    Hierbij informeren wij u dat uw klacht door ons in behandeling is genomen.
    Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Famed B.V.
    Fa-med
    Wij hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou uwillen aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. Wij zullen dan opnieuw contact met u opnemen.

Fa-med.
    Geachte heer, mevrouw,

Behalve melding klachten betreft bovenstaande ook al maanden betreft bereikbaarheid. Zo vaak beschikbaarheid aangegeven en ook hier werd tot op heden, op een keer na, geen gehoor aan gegeven. Graag een tijdstip wanneer u mij belt. Alvast dank. Met groet.
    Geachte mevrouw Bloemendaal,

Naar aanleiding van uw bericht zullen wij op 05-04-2016 tussen 09:00 en 10:00 telefonisch contact opnemen. Houdt u er alstublieft rekening mee dat wij met een anoniem nummer bellen. Wij zullen bellen naar 0648149754.

Wij zien er naar uit om de klacht met u te bespreken.

Famed
    Geachte heer mevrouw

Dank voor uw reactie
    Graag verneem ik van u en zal er rekening meehouden dat u anoniem belt
    Mw S Bloemendaal
    Fa-med
    Wij zien dat uw klacht nog in behandeling staat. Wij hebben met u gesproken en u gaf aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Wij hebben uw klacht afgesloten, Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag, en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen.

Fa-med.
    Geachte heer mevrouw,

Graag ontvang ik uw voorstel schriftelijk zoals besproken
    10 termijnen op een bedrag van EUR 985,39
    zonder incassokosten uiteraard .
    Dank alvast voor uw reactie.
    Met vriendelijke groet
    Mw S Bloemendaal
    bloemendaal
    helaas op aandringen dreiging akkoord ´ moeten gaan´................

Ook een klacht indienen over Famed?