Klacht Famed: Onterechte incassokosten en dagvaarding

AN

Fa-med heeft mij op 26 december 2013 een aanmaning verstuurd. Ik heb die brief pas begin januari 2014 gekregen waardoor de veertien dagen termijn die erin stond al bijna was verlopen. Ik heb de hoofdsom betaald maar Fa-med vond het blijkbaar te laat en om een lang verhaal kort te maken, ik heb een dagvaarding gekregen terwijl er geen hoofdsom of rente open staat. Te laat is te laat volgens Fa-med. Er wordt geen rekening gehouden met de postbezorging tijdens de feestdagen en met het feit dat het een tijd kan duren voordat het geld van de ene bank naar de andere bank is overgeschreven. Het geld is op een maandag van mijn rekening afgeschreven en de opdracht is waarschijnlijk voor het weekend gegeven. Boekingen worden niet in het weekend verwerkt maar pas de eerste werkdag na het weekend, hier is ten onrechte geen rekening mee gehouden door Fa-med. Ik dacht dat de zaak zichzelf al had opgelost, omdat ik er niets meer over hoorde, maar maanden later toch nog een dagvaarding gekregen.

Intrekken dagvaarding en kosten.

Fa-med
    Wij hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. Wij zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Fa-med.
    AN
    Welk nummer kan ik bellen? Ik dacht dat ik het nummer had opgeschreven maar ik kan het niet vinden...
    AN
    Op mijn vaste nummer ben ik het makkelijkst te bereiken in de middag na 13:00. Op de woensdagen ben ik afwezig. Communicatie per email is voor mij het makkelijkst.

Ook een klacht indienen over Famed?