Klacht Famed: Onterechte nota voor extra incasso kosten

Klachtnummer
# 2218
Gebruiker
Joyce Foolen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb aan Fa-med al 2x mijn adreswijziging doorgegegeven maar blijkbaar is dit erg moeilijk om te verwerken. Ik heb mijn eerste rekening dus ook pas een week later gekregen dan de verstuur datum. Ik heb direct (4 weken geleden) de rekening betaald. nu krijg ik op woensdag 16 mei het bedrag teruggestort zonder een belletje of aankondiging van Fa-med. Ik persoonlijk kijk niet elke dag op mijn rekening dus zie ook niet als er 20,06 EUR wordt terug gestort (Overigens wordt het bedrag door Fa-med pas teruggestort 3 weken nadat ik het over gemaakt heb naar Fa-med). nu kreeg ik op 17 mei een brief dat ik 37 EUR incasso kosten moet betalen terwijl ik dus pas op de 16e het bedrag van Fa-med heb terug gekregen ik heb dus geen tijd gehad om het bedrag alsnog over te kunnen maken. vervolgens heb ik even gebeld maar krijg ik een medewerkster aan de telefoon die erg onklantvriendelijk is en alleen maar kan zeggen dat het toch echt mijn fout is en ik gewoon moet betalen. ik vind dit onterecht.

De oplossing

MIjn gewenste oplossing is dat ik de incasso kosten niet hoef te betalen en gewoon het bedrag van 20.06 EUR over maak.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Famed is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Joyce Foolen
    Datum
    De klacht in netjes afgehandeld door mevrouw Corrie van Dijk van Famed.

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen