Klacht Famed: Ontvang alleen herinneringen geen originele facturen

Klachtnummer
# 50743
Gebruiker
Gea
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Inmiddels is het de 3e keer dat ik geen originele factuur ontvang van Famed alleen een herinnering. Als we naar aanleiding van deze herinnering de originele factuur opvragen worden we geconfronteerd met gesprekskosten en €1,30 om alsnog de factuur te mogen ontvangen. Erg storend aangezien ik de originele factuur indien bij mijn zorgverzekeraar. In plaats van hun systeem na te kijken wordt er zelfs na 3x gezegd dat de post de factuur verkeerd zal hebben bezorgt!!! Vervelend dat dit alleen maar altijd het geval is bij de facturen van Famed.

De oplossing

Dat Famed de klacht serieus neemt en ik vooraan gewoon een factuur ontvang in plaats van alleen de herinneringen.

1 reactie

  1. Auteur
    Fa-med
    Datum
    We hebben telefonisch met u gesproken en de situatie doorgenomen. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Famed

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen