Klacht Famed: Persoonsverwisseling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 34369
Gebruiker
EJPM
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Famed heeft een simplistische kijk op de samenleving en denkt dat een naam en geboorte datum een unieke combinatie is.

Zo wordt de tandarts rekening van iemand met dezelfde naam en geboortedatum als ik iedere keer weer naar mijn zorgverzekeraar gestuurd.

We hebben wel, gelukkig nog steeds ons eigen BSNummer maar daar kijkt Famed niet naar.

Dit is heel hinderlijk en een heel gedoe om dit per rekening terug gedraaid te krijgen.

Hoe hardleers en simplistisch kan een bedrijf zijn??

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Fa-med
    Datum
    We hebben uw klacht in behandeling genomen en u hiervan op de hoogte gebracht. Zodra we meer weten nemen we opnieuw contact met u op. Met vriendelijke groet.
    Famed
  2. Auteur
    EJPM
    Datum
    Onduidelijk wat er aan de hand is/was en wacht op jullie antwoord dat in de reactie is beloofd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EJPM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen