Klacht Famed: rekening te laat betaald

Klachtnummer
# 82703
Gebruiker
A.R Buys
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de zomervakantie een rekening van €21,- te laat betaald. (19 dagen). Ondanks mails naar betreffende orthodontist en het bedrijf is de zaak overgegeven aan een incassobureau en wordt ik nu gedagvaard. Mijn probleem is dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik pleit voor coulance vanwege de vakantieperiode waardoor betaling aan mijn aandacht is ontsnapt en wil dat het incassobedrag wordt kwijtgescholden. (Ik heb vanaf april 2014 tot en met juni 2014 €1000,- aan rekeningen betaald aan FAmed). Ik voel me onheus bejegend en ook mijn zoon van 15 jaar heeft last ondervonden. Hij heeft diverse brieven van het incassobureau op zijn naam ontvangen en daarnaast wordt hij bij ieder bezoek gesommeerd het bedrag te betalen terwijl het tussen mij en het bedrijf FAmed gaat. Afgelopen maandag is hij bij de orthodontist weggestuurd terwijl de orthodontist mij verzekerd heeft dat de behandeling doorgang zou vinden.

De oplossing

Ik wil dat geaccepteerd wordt dat het betalen van een rekening in de zomervakantie oponthoud heeft gehad en wil dat de extra incassokosten worden kwijtgescholden en dat de dagvaarding wordt ingetrokken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Famed is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen