Klacht Famed: Schandalig

Kim

Ik kreeg ineens in 1 maand tijd 4 rekeningen terwijl de eerste nota makkelijk al in januari verstuurd had kunnen worden nadat ik heb gebeld met fa med over dat ik een tweede rekening eerder over had gemaakt inplaats van de eerste gaf de telefoniste aan geen probleem mevrouw u krijgt eerst nog twee herrineringen ondertussen de andere nota's al wel al over had gemaakt kreeg ik toch 40 euro aanmaningskosten terwijl ik van die nota geen herrineringen had gehad anders had ik die nota natuurlijk eerder betaald tevens had ik het telefonisch nog aangegeven ik de verkeerde nota had betaald en kosten gelijk verhoogd met 40,00 euro echt associaal gewoon ook is mij nog overkomen dat ik voor de behandelingen naar mij tandarts belde en die zei er staar nog een nota open en dat ik zelf contact op moest nemen met fa med terwijl ik die nota al lang had betaald dit werd ook bevestigd door fa med koste me wel 0,15 euro cent per minuut of mijn tandarts of fa med deze boeking niet goed heeft gedaan dat weet ik verder niet wel stond ik voor aap bij mijn tandarts als wanbetaler terwijl ik toen wel die 40,00 euro extra kosten heeft overgemaakt omdat ik ook toen geen tweede herrinering heb ontvangen toen heb ik het laten gaan maar nu vond ik het echt niet klant vriendelijk omdat ik er nog over op had gebeld en tevens voor aap stond bij mij tandarts met een nota die bijna 1 jaar daarvoor al was betaald

Dat indien ik voor 25 april betaal de aanmaningskosten worden gecrediteerd

Fa-med
    We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken, omdat het telefoonnummer niet juist is. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. We zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Famed.
    Kim
    Ik heb terug gebeld maar hierin werd aangegeven dat ik toch die belachelijke aanmaningskosten moest betalen had u net zo goed hier kunnen vermelden kosten me weer 0,15 cent per minuut wel kon ik uitstel krijgen nou sorry fa med dat vertrouwen ben ik verloren en dan weer zeggen we hebben nooit die afspraak met u gemaakt zodat er weer 40,00 euro en zal dit zeker ook doorgeven aan mij tandarts
    Kim
    Van die belachelijke 40,00 euro aanmaningskosten en dat ik gewoon netjes al mij rekeningen op kort termijn heb betaald want in totaal was het bijna 250,00 euro achter elkaar dat jullie dan zo met je klanten omgaan als iemand de foutieve rekening overmaakt schandalig
    Kim
    En tevens zal ik dan graag opnieuw de twee herrineringen ontvangen die jullie zeggen opgestuurd te hebben want in mijn admin. heb ik er net nog even op nagekeken heb ik er maar 1 ontvangen
    Kim
    En hierop had ik gebeld ik de verkeerde over had gemaakt die later pas betaald diende te worden niet erg mevrouw u krijgt eerst nog een tweede herrinering never nooit ontvangen ja sorry ben normaal een heel lief meisje maar heb zo hekel aan dingen die onterecht zijn en dat is dit echt u kunt bkr erop nakijken heb nog nooit een rekening niet betaald ik zit er dan ook zwaar over te twijfelen dat ik dit betaal
    Fa-med
    We hebben telefonisch met u gesproken en de situatie doorgenomen. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Famed
    Kim
    Toelichting jullie blijven vol houden ik een tweede herrinering heb gehad en niet heb doorgegeven dat ik een latere rekening eerder had betaald met bijna hetzelfde bedrag jullie gaan hier niet inhoudelijk op in en zeggen alleen dat jullie dit wel hebben gedaan en verklaren mij voor leugenaar ik dit niet aan jullie had doorgeven en dat ik toch een tweede rekening heb gehad als u het systeem terug kijkt ziet u dan toch ook dat als ik wel die tweede herrinering had gehad die eerder over had gemaak
    Kim
    Dan die laatste rekening van 78 euro maar ja jullie blijven volhouden ik een tweede herrinering heb gehad waarom zou ik daarover liegen als dit zo was en als dit echt zo is betaal ik ook met alle liefde die 40,00 euro het gaat mij om principe
    Kim
    Jullie hebben mij wel herrineringen gestuurd van andere nota s u kunt ook terug zien in uw systeem ik direct daarna de betaling heb gedaan en dat jullie bij een tweede herrinering al kosten in rekening brengen ook prima het gaat mij erom dat duidelijk is gezegd toen ik belde heb de verkeerde nota overgemaakt oh mevrouw nog tijd genoeg u krijgt eerst nog een tweede voor er kosten bij komen dat vind ik niet netjes als ik vervolgens van die nota geen tweede herrinering krijg
    Kim
    Maar gelijk een aanmaning ik heb 4 rekeningen van jullie gehad in een korte periode van 1 maand hierin kunt u zien ik elke nota na de eerste of tweede herrinering direct heb betaald en dit was de eerste nota waar ik zelfs nog over had gebeld na de eerste herrinering en mij verantwoording ik op tijd betaal maar moeten jullie niet zeggen je krijgt eerst twee herrineringen voor er kosten en die andere drie rekening keurig maar hier echt geen tweede herrinering van gehad
    Kim
    Dus jullie telefonische toelichting klopt niet en wordt alleen gezegd zo is het en niet anders en voor mij is het ook zo als hoe ik het zeg en niet anders dus dan wil ik hierbij graag een kopie van de tweede herrinering van de nota waarvan ik een aanmaning heb gehad zoals jullie zeggen dat die verstuurd is
    Kim
    Dus jullie hebben zelf een fout gemaakt door mij tweede herrineringen te sturen van nieuwere nota's en nooit van de eerste in diezelfde maand maar ja dit blijven jullie ontkennen

Ook een klacht indienen over Famed?