Opgelost door Famed: Starheid Fa-med en berekening onterechte incassokosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52604
Gebruiker
HH
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bezoek aan tandarts met meerdere rekeningen voor 1 behandeling. Tijdens telefonisch contact met Fa-med kom je niet verder dan een ja/nee verhaal. Fa-med maakt geen fouten, volgens de medewerker en je moet gewoon betalen. Tonen ook geen bereidheid om het uit te zoeken.
Als later blijkt dat we op een onderdeel gelijk hadden, blijven ze volhouden dat de incassokosten nu eenmaal betaald moeten worden en ze dat nu eenmaal niet terug kunnen draaien. Wederom maken zij geen fouten. We worden weer terugverwezen naar de tandarts.
Het is een wirwar aan nota’s waar niemand meer uitkomt, ook zij niet, blijkbaar. Met diverse rekeningen voor eenzelfde behandeling met meerdere debiteurennummers. Maar zij zoeken het verder niet uit. We worden verwezen naar de tandarts, die ons heel fijn en netjes te woord staat en heel graag wil helpen om het verder uit te zoeken.
Onze klacht is dus ook met name de starheid en weigering om echt te kijken hoe het in elkaar zit.

De oplossing

Excuses van Fa-med voor starheid en opmerking als : "Fam-ed maakt geen fouten, u wilt niet betalen en je moet betalen voor de behandeling die je krijgt".
Terugbetaling van incassokosten.

2 reacties

  1. Auteur
    Fa-med
    Datum
    We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. We zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Famed.
  2. Auteur
    HH
    Datum
    Uiteindelijk toch opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Famed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen