Opgelost door Famed: verhuisbericht niet doorgevoerd

Natasjabaegen

Ik ben verhuisd en heb dit dan ook keurig doorgegeven aan mijn tandarts "Tandheelkundig centrum buren " nu krijg ik ruim 7 maanden later ineens een incasso brief ik een Nog openstaande factuur heb ze toen gelijk gebeld en hun hebben het juiste adres erin staan en het systeem in ook gekoppeld naar famed volgens hun dus ik moest hun maar bellen want daar lag dan de fout volgens mijn tandarts, dus ik famed gebeld en bij famed is mijn adreswijziging niet doorgekomen en verwijst me weer terug naar de tandarts want dat is hun opdrachtgever wordt mij gemeld en hun kunnen alleen de incasso opdrachtgever intrekken volgens famed. En ik zit met onterechte incassokosten Door een fout bij hun.

Ik wens dat ze de incasso opdrachtgever intrekken en dat ik het dan in termijnen kan voldoen zo als daarvoor ook gebeurde.

Fa-med
    We zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en telefonisch de situatie doorgenomen. We hebben uw klacht afgesloten, Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag, en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Famed.
    Natasjabaegen
    Klacht is opgelost Door famed en ik hoef de incassokosten niet te betalen.

Natasjabaegen

Ook een klacht indienen over Famed?