Opgelost door Famed: verkeerde betaling direct aannaningskosten van 40 bij 6 euro ipv een herrings brief

mirandaverhoeven

Via famed rekening tandarts betaald was 59.25 helaas heb ik 53.25 overgemaakt ....zelf niet bewust van deze fout kom ik op zaterdag 16 juli terug van mijn vakantie en ligt er een brief van famed bedrag 6 euro niet betaald voor 16 juli betalen ...terug gekeken kan de 6 euro nergens vinden toch maar betaald verder niet meer aan gedacht.
Dinsdag een aanmaning in de post van famed ofdat ik 46.01 wil overmaken anders ggat het naar een deurwaarder.Ontzettend geschrokken bel ik op met als resultaat niks aan te doen maar ipv 46.01 mag ik 40.01 overmaken .
Het is echt een foutje van mij maar dat er direct een aanmaning op moet komen lijkt mij normaal eerst een herrineringsbrief voordat de aanmaning de deur uit gaat .
Ik vind echt jammer dat het zo moet gaan vooral omdat ik gewoon betaal altijd ...

Geen aanmaningskosten van 40 euro

mirandaverhoeven
    Gelijk gebeld en overeengekomen van terug storting van jet bedrag! Super snel en correct geholpen

mirandaverhoeven

Ook een klacht indienen over Famed?