Klacht Famed: verkeerde nota en extra kosten

heleen

Ik heb al meerdere malen aangegeven dat mijn zoon niet bij mij verzekerd is, toch blijf ik nota's krijgen.
Heel vervelend want ik heb er totaal geen overzicht over.
Word van kastje naar muur gestuurd, dan moet ik ortho center bellen die zeggen mij weer niks te kunnen veranderen en dus bij Fa-med moet zijn.
En als ik bel krijg ik te horen dat ik dan eerder had moeten bellen, maar dat heb ik al meerdere malen gedaan. Ben die extra kosten nu inmiddels wel behoorlijk zat. En dat terwijl ik helemaal niks met die verzekering te maken heb,

Dat ze nou eindelijk de gegevens aanpassen, het is toch te gek dat ik iets moet betalen waar ik helemaal niks mee te maken heb, omdat zij het niet kunnen aanpassen.

Fa-med
    Wij hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. Wij zullen dan opnieuw contact met u opnemen.

Famed.
    heleen
    ik heb al een medewerker gesproken maar dat heeft me niet veel verder geholpen. het komt er op neer dat ik zelf het probleem moet oplossen met het incasso bureau. Raar want die nota is niet voor mij!!!! zit nog steeds met extra kosten

Ook een klacht indienen over Famed?